Kalendarz szkoleń na koniec 2015 roku

Po bardzo dobrym przyjęciu warsztatów „Budowanie marki trenera personalnego” prezentuje kalendarz szkoleń na końcówkę 2015 roku. Program szkoleń koncentruje się na dwóch podstawowych aspektach:

  • Psychologia dla trenerów personalnych
  • Marketing i sprzedaż dla trenerów personalnych

W ramach tej tematyki będę prowadzone szkolenia poruszające różne aspekty tych zagadnień. Szkolenia w ramach projektu Sekrety Trenera będą zawsze nastawione na zdobycie praktycznych umiejętności, a nie jedynie suchej wiedzy. Moją ambicją jest wyposażyć każdego uczestnika w konkretne umiejętności, schematy działania i rozwiązania, które można wprowadzić od razu do swojej pracy. Na naszych szkoleniach będziemy eksplorować tematykę zaniedbaną na typowych szkoleniach dla trenerów, taką jak: komunikacja, techniki motywacji, budowanie relacji, sprzedaż, budowanie marki, marketing i wiele innych. Terminy szkoleń i krótkie opisy poniżej.

kalendarz_szkolen_2015

Kalendarz szkoleń na 2015 rok:

Psychologia dla trenerów personalnych

Psychologia dla trenerów – Poziom I

psychologiatermin: 5-6 grudnia 2015 (2 dni)

Pierwsze tego typu szkolenie w Polsce! Czekają Cię niezwykle praktyczne zajęcia, które pozwolą Ci w sposób świadomy: prowadzić wywiad z klientem, określać jego cele treningowe i źródła motywacji, układać cykl treningowy uwzględniający emocjonalne aspekty treningu, a ostatecznie poznasz i nauczysz się podstaw skutecznej komunikacji.

Psychologia dla trenerów – Poziom II

termin: luty 2016 (2 dni)

Kolejny poziom szkolenia „Psychologia dla trenerów personalnych” pogłębia wiedzę uczestników z zakresu mentalnego prowadzenia klientów: elementy dialogu motywacyjnego, praca nad zmianą czy pokonywanie oporów przed zmianą. Jednym z elementów szkolenia jest autoanaliza zachowań w oparciu o nagrane scenki przed kamerą.

Marketing i sprzedaż dla trenerów personalnych

Marketing w social media dla trenerów

marketing w social media dla trenerowtermin: 07 listopada 2015

Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w budowaniu marki trenera personalnego? Gdzie się promować, za pomocą jakich treści i jak przekuwać to na finansowy sukces? Gotowe do wdrożenia zasady, pomysły i strategie przedstawi Franciszek Georgiew, właściciel agencji Social Tigers, pracującej dla wielu firm w branży sportowej, w tym UFC i Mauricz.com.

Sprzedaż treningów personalnych

sprzedaz dla trenerów personalnhychtermin: 22 listopada 2015

Intensywny trening umiejętności sprzedażowych dla trenerów personalnych. Omówienie procesu sprzedażowego krok po kroku, doskonalenie procesu perfekcyjnej konsultacji i oferowania konkretnych rozwiązań. Szkolenie w dużej mierze opiera się na pracy własnej trenerów i praktycznych przypadkach uczestników. Szkolenie prowadzone w formie warsztatów.

Budowanie marki trenera personalnego 

Warsztaty2termin: 17 października 2015 (szkolenie już odbyło się, kolejna edycja w 2016 roku)

Warsztaty „Budowanie marki trenera personalnego.” to świetna okazja, aby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu kreowania swojego biznesu oraz marki osobistej każdego trenera. Autorskie szkolenie przeznaczone specjalnie dla trenerów personalnych. Warsztaty te łączą fachową wiedzę oraz szerokie doświadczenia prowadzącego zebrane w pracy dla dużych sieciówek fitness, przez lokalne siłownie, a kończąc na działalności freelancerskiej.

Zawsze aktualna lista szkoleń będzie dostępna na stronie szkolenia.

Szczegółowe informacje o poszczególnych szkoleniach możecie znaleźć w linkach powyżej. Na bieżąco będą uruchamiane rejestracje na poszczególne szkolenia oraz uzupełniane najistotniejsze informacje.

Pytania?

Jestem otwarty na wszystkie wasze sugestię. Katalog powyższych szkoleń nie jest zamknięty i to Wy w dużej mierze będziecie mieli wpływ jak się będzie kształtować. Jeśli są pytania, nie bójcie się je zadać poniżej w komentarzach lub pisząc bezpośrednią wiadomość, wszystkie dane w zakładce kontakt.

 

Zaciekawiła Cię tematyka?

Otrzymaj swój 30-stronnicowy Raport: Zarobki Trenerów personalnych w Polsce 2016! Dołacz do: 1 382 wtajemniczonych, którzy poznają kolejne Sekrety Trenera!

Akademia Biznesu Trenera

Moduł I – Sprzedaż: poznawaj potrzeby klientów, prezentuj swoje usługi i sprzedawaj treningi z każdej konsultacji
Moduł II – Marketing: wykorzystuj narzędzia marketingu online i tradycyjnego, aby budować swoją markę osobistą i przyciągać do siebie klientów.
Moduł III – Motywacja: motywuj i przeprowadzaj przez proces zmiany swoich podopiecznych, aby budować długotrwałe relacje

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *