Akademia Biznesu Trenera® - Moduł II

Budowanie marki i marketing trenera

495.00

Szkolenie Akademia Biznesu Trenera – Moduł II Marketing i budowanie marki trenera wyposaży uczestników w wiedzę z zakresu marketingu, promocji i kreowania wizerunku oraz zapozna z podstawowymi narzędziami marketingu tradycyjnego i internetowego. W efekcie pozwoli to stworzyć uczestnikom indywidualny plan budowy marki osobistej i promocji swoich usług. To wszystko zostanie osadzone w realiach branży fitness i samodzielnej działalności trenera.

Szkolenie organizowane we współpracy z 

Rezerwacji szkolenia można dokonać na stronie Profi Fitness School po kliknięciu poniższego przycisku:

Zarejestruj się na Profi Fitness

Opis

Szkolenie Akademia Biznesu Trenera – Moduł II Marketing i budowanie marki trenera wyposaży uczestników w wiedzę z zakresu marketingu, promocji i kreowania wizerunku oraz zapozna z podstawowymi narzędziami marketingu tradycyjnego i internetowego. W efekcie pozwoli to stworzyć uczestnikom indywidualny plan budowy marki osobistej i promocji swoich usług. To wszystko zostanie osadzone w realiach branży fitness i samodzielnej działalności trenera.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla trenerów personalnych, dietetyków, fizjoterapeutów, którzy: dopiero rozpoczynają swoją karierę i dla tych, którzy siedzą już w branży jakich czas. Zwłaszcza dla osób, które chcą rozwijać swoją markę osobistą i reklamować usługi, budują swój fanpage czy stronę internetową, zamierzają zwiększyć sprzedaż swoich usług i dążą do poprawy efektów swoich działań.

Program szkolenia

Wizerunek trenera – jak Cię widzą, tak Ci płacą.

  1. Co na niego wpływa?
  2. Jak go kształtować? Konkretne narzędzie kreacji.
  3. Case study popularnych trenerów.
  4. Osobowość trenera, a jego wizerunek – jak być spójnym?
  5. Jak pozycjonować się na rynku?

Promocja marki osobistej

  • Długoterminowa strategia promocji, a krótkoterminowy plan pozyskania klientów
  • Określanie grupy docelowej – kim jest klient treningów personalnych?
  • Segmentacja klientów
  • Identyfikacja wizualna – bądź konsekwentny
  • Gotowe rozwiązania promocji do wdrożenia

Sprzedaż usług

  • Jakie usługi może sprzedawać trener?
  • Dwie podstawowe strategie ofertowe trenerów.
  • Jak optymalnie konstruować ofertę?
  • Jak poprawić swoje wyniki – zrozum lejek sprzedaży
  • Czy trener musi być ”widoczny w Internecie”?

Content marketing

  • Content Marketing – czemu służy?
  • Optymalna długość treści?
  • Jak często publikować?
  • Jak znaleźć tematy do publikacji?
  • Narzędzia researchu rynku

Narzędzia marketingu online

  • Tworzenie treści – na co zwracać uwagę
  • Gotowe strategie i pomysły na obecność w Internecie.
  • W jaki sposób promować się w Internecie.
  • Jak określić grupę docelową i dopasować do niej działania?
  • Strona internetowa – jak ją stworzyć?
  • Strona internetowa – jakie treści publikować i w jaki sposób
  • Wyszukiwarka – bądź widoczny
  • Google Adwords – jak mądrze wykorzystać płatną reklamę
  • Media społecznościowe – czemu one służą
  • Facebook – jak wykorzystać jego potencjał
  • Instagram – co się sprzedaje?
  • Facebook Ads Manager – jak mądrze wykorzystać płatną reklamę
  • Jak interpretować podstawowe wskaźniki ?

Narzędzia marketingu tradycyjnego

  • Poczta pantoflowa – jak pomóc klientom Ciebie polecać
  • Działania barterowe – sposób na bezpłatną reklamę
  • Gdzie szukać partnerów?
  • Materiały drukowane – jak je przygotować

Co dalej?

  • Weryfikacja efektywności działań
  • Kierunki rozwoju branży fitness
  • Nowe, niedoceniane rynki.

Zdjęcia

Zdjęcia z poprzednich szkoleń:

szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytreneraszkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytreneraszkolenia_sekretytrenera

Opinie


Opinie uczestników poprzednich szkoleń

Więcej opinii możesz znaleźć na moim Fanpage: SekretyTrenera

Certyfikat

Uczestnik otrzymuje certyfikat uczestnictwa w szkoleniu Akademia Biznesu Trenera Moduł II – Marketing.

Czas trwania

Szkolenie jest podzielone na 2 dni po 7 godzin. Łączny czas szkolenia to 14 godzin.

Cena

Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 495zł – płatność przelewem. Formularz rejestracji jest dostępny na stronie Profi Fitness School.

Terminy

Nazwa szkoleniaTerminMiejsce
ABT® - Moduł I Sprzedaż treningów personalnych23.09.2017Warszawa
ABT® - Moduł I Sprzedaż treningów personalnych07.10.2017Poznań
ABT® - Moduł I Sprzedaż treningów personalnych21.10.2017Szczecin

Wymagania

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest ukończenie 17 roku życia (w przypadku osób 17-to letnich wymagana jest legitymacja szkolna, pisemna zgoda rodziców + ksero dowodu tożsamości jednego z rodziców) oraz ukończenie szkolenia Akademia Biznesu Trenera – INTRO lub PFS Personal Trainer® lub odpowiednika ukończenia szkolenia w/w tematyce lub szkoły wyższej o profilu wychowanie fizyczne.

Przed przystąpieniem do tego modułu zalecamy, aby skorzystać ze szkolenia AKADEMIA BIZNESU TRENERA- Moduł I – Sprzedaż treningów personalnych

Możesz lubić także…