Akademia Biznesu Trenera®

Sprzedaż i marketing treningów personalnych

495.00

Sprzedaż i marketing treningów personalnych to intensywny trening umiejętności sprzedażowych dla trenerów personalnych. Na zajęciach omówimy proces sprzedażowy krok po kroku, będziemy doskonalić umiejętność prowadzenia perfekcyjnej konsultacji i oferowania konkretnych rozwiązań. Nauczysz się rozpoznawać potrzeby klientów i na nie właściwie odpowiadać oraz przekonywać ich do siebie, tak aby chcieli z Tobą współpracować. Przepracujemy podstawowe narzędzia marketingu, które najlepiej sprawdzają się w pracy trenera i najskuteczniejsze metody pozyskiwania klientów. Szkolenie w dużej mierze opiera się na pracy własnej trenerów i praktycznych przypadkach uczestników i prowadzącego. Szkolenie prowadzone w formie warsztatów.

Szkolenie organizowane we współpracy z 

Rezerwacji szkolenia można dokonać na stronie Profi Fitness School po kliknięciu poniższego przycisku:

Zarejestruj się na Profi Fitness

SKU: miejsce Kategoria:

Opis

Sprzedaż i marketing treningów personalnych to intensywny trening umiejętności sprzedażowych dla trenerów personalnych. Na zajęciach omówimy proces sprzedażowy krok po kroku, będziemy doskonalić umiejętność prowadzenia perfekcyjnej konsultacji i oferowania konkretnych rozwiązań. Nauczysz się rozpoznawać potrzeby klientów i na nie właściwie odpowiadać oraz przekonywać ich do siebie, tak aby chcieli z Tobą współpracować. Przepracujemy podstawowe narzędzia marketingu, które najlepiej sprawdzają się w pracy trenera i najskuteczniejsze metody pozyskiwania klientów. Szkolenie w dużej mierze opiera się na pracy własnej trenerów i praktycznych przypadkach uczestników i prowadzącego. Szkolenie prowadzone w formie warsztatów.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Dla trenerów personalnych, dietetyków, fizjoterapeutów, którzy: dopiero rozpoczynają swoją karierę i dla tych, którzy pracują już jakich czas. Chcą pracować nad umiejętnością rozmowy z klientem i przekonywania go do siebie, zrozumieć sposób myślenia klientów, a w efekcie zwiększyć ilość wykonywanych treningów personalnych i wielkość bazy klientów.

Program szkolenia

Budowanie bazy klientów

  • W jaki sposób pozyskiwać klientów?
  • Powody dla których klienci kupują treningi personalne
  • Określanie grupy docelowej – kim jest klient treningów personalnych?
  • Praktyczne ćwiczenia – symulacje

Wizerunek trenera – jak Cię widzą, tak Ci płacą.

  • Co na niego wpływa?
  • Case study popularnych trenerów.
  • Osobowość trenera, a jego wizerunek – jak być spójnym?

Schemat idealnej konsultacji treningowej

  • Metoda 8 kroków sprzedażowych
  • W jaki sposób prezentować swoje usługi?
  • Jak zaplanować spotkanie z klientem?
  • Dekalog dobrych praktyk – praktyczne wskazówki

Wywiad z klientem – klucz do zbudowania relacji

  • Jak prowadzić wywiad z klientem?
  • Czym kierować się przy budowaniu relacji z klientem.
  • Wywiad wstępny skoncentrowany na kliencie.
  • Ocena stanu obecnego – analiza potrzeb klienta.
  • Ustalanie celów treningowych, a sprzedaż usług.
  • Jak omawiać pomiary, aby klient chciał z nami współpracować?
  • Praktyczne ćwiczenia – symulacje

Pierwszy trening – jak go poprowadzić?

  • Wskazówki do pracy z klientem na siłowni.
  • Co komunikować klientowi?
  • Schematy treningów próbnych przy typowych celach
  • Czego wystrzegać się na pierwszym treningu

Zamykanie sprzedaży

  • Konkretny, sprawdzony schematy postępowania
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Projektowanie wspólnej współpracy
  • W jaki sposób prezentować ceny?
  • Jak rozmawiać o pieniądzach?
  • Praktyczne ćwiczenia – symulacje

Trening negocjacji

  • Zasady negocjacji
  • Pokonywanie obiekcji klienta
  • Techniki negocjacyjne
  • Jakich błędów wystrzegać się?
  • Praktyczne ćwiczenia – symulacje

Narzędzia marketingu online

  • Tworzenie treści – na co zwracać uwagę
  • W jaki sposób promować się w Internecie.
  • Jak określić grupę docelową i dopasować do niej działania?
  • Strona internetowa – od czego zacząć?
  • Media społecznościowe – czemu one służą i co się sprzedaje?

Perfekcyjna obsługi klienta

  • Czy najwyższa jakość obsługi klienta coś znaczy?
  • Perfekcyjna obsługa klienta – praktyczne wskazówki.
  • Czego możemy nauczyć się od Walta Disneya?
  • Konkretne pomysły poprawy obsługi klienta.

Długoterminowa współpraca z klientem

  • Co zrobić gdy kończy się „pakiet”.
  • Dlaczego klient miałby współpracować z nami rok, dwa, trzy lata?
  • W jakich sytuacjach zakończyć współpracę z klientem?

Narzędzia marketingu tradycyjnego

  • Poczta pantoflowa – jak pomóc klientom Ciebie polecać
  • Działania barterowe – sposób na bezpłatną reklamę

Zdjęcia

Zdjęcia z poprzednich szkoleń:

szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytreneraszkolenia_sekretytrenera  szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytrenera szkolenia_sekretytreneraszkolenia_sekretytrenera

Opinie

Opinie uczestników poprzednich szkoleń

Więcej opinii możesz znaleźć na moim Fanpage: SekretyTrenera

Certyfikat

Uczestnik otrzymuje certyfikat uczestnictwa w szkoleniu Sprzedaż i marketing treningów personalnych.

Czas trwania

Szkolenie jest podzielone na 2 dni po 7 godzin. Łączny czas szkolenia to 14 godzin.

Cena

Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 495zł – płatność przelewem. Formularz rejestracji jest dostępny na stronie Profi Fitness School.

Terminy

Nazwa szkoleniaTerminMiejsce
Brak szkoleń w najbliższym czasie. ----

Wymagania

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest ukończenie 17 roku życia(w przypadku osób 17-to letnich wymagana jest legitymacja szkolna, pisemna zgoda rodziców + ksero dowodu tożsamości jednego z rodziców) oraz ukończenie szkolenia PFS Personal Trainer® lub odpowiednika ukończenia szkolenia w/w tematyce lub szkoły wyższej o profilu wychowanie fizyczne.